Nya vadarbyxor från SIMMS 2012. Här lär du dig att välja rätt storlek!

Vill du få några tipps på hur du bäst bestämmer storlek på dina nya SIMMS vadare inför 2012?

Kolla in Tucker från Trouts i Denver. Killen vet vad han snackar om! När jag blir stor vill jag också ha en butik som deras. Trouts är utom tvivel en av de trevligaste flugfiske butikerna jag har besökt (och det skriver jag inte bara för att jag fick en keps från honom).

Hur man på bästa sätt väljer storlek på sina SIMMS vadare

4Fiskare kan hjälpa dig välja ut den SIMMS modell som passar just ditt behov. Naturligtvis så ger vi dig det bästa paketpriset du kan få om du köper ett par SIMMS vadarskor tillsammans med vadarbyxorna.

Kommentera

