Sommar hos 4fiskare

Från början var tanken med vår blog att vi nu skulle ta tag i vår kommunikation med våra kunder. Vi skulle aktivt uppdatera vad som händer hos 4fiskare och runt om i flugfiskevärlden. Men icke sa Nicke, det blev inte som vi hade tänkt. Men nu så….

Sommaren 2013 har varit varm och skön. Lite för varm för att suget att åka till sjön ska infinna sig för annat än att svalka sig. Under tiden då jag suttit i skuggan vaktande över barnen i vattnet så har jag hunnit läsa en hel del intressanta artiklar, lärt mig om SIMMS nya produkter inför 2014 samt drömt mig iväg till fiske vatten. Inom kort hoppas jag får rapporten från Stefans resa till Grönland. Trotts att jag inte fiskar lika mycket som jag vill så har jag turen att får dela historier från er våra kunder. Uppdatering kommer!

I Juni fick jag chansen att testa Scotts nya glasfiber serie! Efter år av fiske med Splitcane samt ett återfall till kolfiber, kan jag konstatera att Scotts nya spön är ett perfekt verktyg för flugfiskare som vill ha den känsla ett Splitcane spö ger men en lättare spö.

Skitfiske på er därute i sommarvärmen!

Kommentera

